Revell Plastikový model autobusu VW T1 Samba Bus

Plastikový model autobusu Volkswagen T1 Samba Bus na lepení včetně podrobného návodu k jeho sestavení.

EAN: 4009803073996
Kód 1: 18-3982
Kód 2: 07399
979 Kč
881 Kč cena s DPH
Prodejna DON Vyprodané
Centrální sklad Vyprodané
Popis produktu
Parametry
Související produkt

Plastikový model autobusu Volkswagen T1 Samba Bus na lepení včetně podrobného návodu k jeho sestavení. Barvy ani lepidlo k tomuto modelu nejsou součástí, je však možné je přiobjednat v našem eshopu zvlášť. Balení obsahuje 173 dílků ke slepení. Model je doporučen pro děti od 14 let.

  • Vícedílná karoserie

  • Detailní vybavení interiéru s palubní deskou a lavicovými sedadly

  • Všechny dveře jsou otevíratelné, a to včetně zadních dveří

  • Řiditelná přední náprava

  • Podle přání může být střecha postavena v zatažené nebo otevřené pozici

  • Reprodukce motoru

  • Pohyblivá kola

  • Evropská i americká verze nárazníků

  • Chromované poklice, kliky dveří, stěrače a přední znak

  • Autentické potisky s ozdobnými pruhy a různými mezinárodními poznávacími značkami (D, NL, F, GB a USA)

Technické údaje:

  • Měřítko: 1:24

  • Počet dílů: 173

  • Délka: 181 mm

  • Obtížnost: 5

Potřebné barvy (Revell):

  • Hlavní: 04, 09, 31, 52, 99, 302, 371, 374

  • Doplňkové: 07, 75, 84, 89, 91, 301, 331, 730, 731

Originál:
Prapůvodcem všech současných vanů a transportérů je plošinové nákladní vozidlo, jehož kořeny sahají až do konce 40. let do továrny Volkswagenu ve Wolfsburgu. Improvizovaný vnitropodnikový přepravník vnuknul nizozemskému dovozci Benu Ponovi nápad na nový přepravní vůz. Na konci 40. let tak VW vyvinul několik prototypů prostorného vozidla vhodného pro přepravní účely. Protože žádná navrhovaná jména nebyla k dispozici k volnému použití, dostala nová třída automobilů jednoduchý název "Transporter". Jeho první generace vstoupila do výroby 8. března 1950. Náklaďák s typickým předkem do V a rozděleným předním sklem byl k dostání v různých verzích včetně minibusu. Jeho technologie vycházela z Volkswagenu Typu 1, takzvaného "Brouka". T1 měl proto vzduchem chlazený čtyřválec typu boxer. Tento spolehlivý, vzadu umístěný motor měl objem 1,2 litru. Jeho výkon byl v roce 1961 navýšen na 34 koňských sil. Luxusní verze minibusu, speciální devítimístný model, je dodnes známá jako "Samba Bus" a se svými oválnými střešními okny, velmi komfortními sedadly, skládací střechou a spoustou chromovaných dílů má své skutečně nezaměnitelné automobilové kouzlo.

  • Rok výroby, období: 1962

  • Země původu: Německo

  • Objem a výkon motoru: 25 kW, 34 PS

  • Rychlost: 95 km/h

 

 

Balení:1 ks
Měřítko:1:24
Nejoblíbenější modely:VW
Načítám